Näsan 2

Bestämer mig återigen för att ta bussen eftersom att jag helst av allt bara vill ligga kvar i sängen och sova. Att gå en timme i den sinnesstämingen är uteslutet så jag tar bussen. Framför mig får jag syn på en ungdom med flätor och keps, vid första anblick är det inget märkvärdigt med henne men sedan får jag syn  på hennes hand som noga och diskret gräver i näsan . Jag fryser till is och hamnar i trance och jag stirrar som om jag aldrig sett något liknande. Tar mig samman.  Tittar jag bort.  Bestämer mig för att gårdagens "jeans-näse-incident" inte ska bli ett startskott för någonslags ofrivillig näs fixering. Jag går av bussen och börjar fundera över vad jag ska äta till lunch medans tjejen med näsan är som bortblåst ur mitt minne.
 
 
 
lugn det kommer normala inlägg snart.
tror jag.
hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0